Apollo ödül dağıttı

Apollo acentasının Gold Island Otel’de düzenlediği törende İskandinav pazarı ile çalışan otellere memnuniyet oylaması sonuçlarına göre altın, gümüş ve bronz kategori ödülleri verildi.
Ödül töreni sonrasında kutlama için pasta kesildi.

Apollo acentasının Gold Island Otel’de düzenlediği törende İskandinav pazarı ile çalışan otellere memnuniyet oylaması sonuçlarına göre altın, gümüş ve bronz kategori ödülleri verildi.

Apollo ödül dağıttı
Organizasyon Gold Island Otel’de düzenlendi.

Der Turistik’e bağlı Apollo acentasının Gold Island Otel’de düzenlediği Apollo Ödül Töreni’ne Alanya Turistik İşletmeciler Derneği (ALTİD) Başkanı ve Türkiye Otelciler Federasyonu (TÜROFED) Yönetim Kurulu Üyesi Burhan Sili, Türkiye Seyahat Acentaları Birliği (TÜRSAB) Alanya Bölgesel Yürütme Kurulu (BYK) Başkanı Suat Çavuşoğlu, Alanya Turizm Tanıtma Vakfı (ALTAV), Akdeniz Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği (AKTOB), Manavgat Ticaret ve Sanayi Odası (MATSO) Yönetim Kurulu üyeleri ve turizmciler katıldı.

Apollo ödül dağıttı
Organizasyona turizmciler ve işadamları katıldı.

‘HEDEF: 2018’DE ANTALYA’YA 20 BİN YOLCU’

Gecenin ilk bölümünde Apollo Ticari İlişkiler Müdürü Nina Hornewall, Apollo Türkiye Bölge Müdürü Mariam Sabrie ve Apollo Kontrat Müdürü Manolis Pantellelis, İskandinav pazarı ile ilgili önemli bilgiler verdi. Hornewall, 2016’da 27 bin, 2017’de 15 bin misafiri Norveç, Danimarka, İsveç ve Finlandiya’dan Antalya bölgesine getiren Apollo’nun 2018’de 20 bin rakamını hedeflediğini söyledi.

Nina Hornewall, Manolis Pantelellis
Nina Hornewall ve Manolis Pantelellis ödül töreninde pasta kestiler.

‘TÜRKİYE RAKİPLERİNİN ÖNÜNDE’

Türkiye’nin İskandinav pazarında yeniden yükselişe geçtiğini vurgulayan Hornewall, bu yükselişi besleyen en önemli faktör olarak memnuniyet istatistiklerini gösterdi ve “Türkiye memnuniyet oranlarında rakiplerinin önünde” dedi.

Nina Hornewall, Burhan Sili
Nina Hornewall ve Burhan Sili.

‘FİYAT-KALİTE DENGESİ KORUNMALI’

Ülkenin koşulları ve otellerin yardımı ile bu rakamın 2019 ve sonraki yıllarda yeniden yukarı çıkma eğiliminde olduğunu, fakat bunun için otellerdeki memnuniyet seviyelerinin yüksek tutulması gerektiğini, fiyat ve kalite dengesinde kalınarak Türkiye otelcilerinin yardımına ihtiyaçları olduğunu dile getiren Hornewall, “Türkiye bu koşullar altında 50 puan üzerinden 43.7 memnuniyet oranına sahip iken Gazipaşa-Alanya Havalimanı (GZP) ise 49.2 memnuniyet rakamını yakaladı. Bu memnuniyet oranı dünyadaki diğer havalimanlarına göre oldukça yüksek. GZP, bu puanla 31.09 memnuniyet oranında olan Antalya Havalimanı’nı büyük farkla geride bıraktı” diye konuştu.

Gökçe Aydoğan Ergün
Gökçe Aydoğan Ergün

MEMNUN EDEN OTELLERE ÖDÜL VERİLDİ

Gecenin ikinci bölümünde Apollo ile çalışan turistik tesislerde konaklayan misafirlerin memnuniyet oylaması sonuçlarına göre başarılı tesis temsilcilerine altın, gümüş ve bronz kategori ödülleri verildi. Buna göre ‘3 Yıldız’ kategorisinde Bronz ödülü Narcis ve Sailor Apart, Gümüş ödülü Havana Apart, Altın ödülü Sailor ve Nar Apart, ‘3+ Yıldız’ kategorisinde Bronz ödülü Alaaddin Beach, Gümüş ödülü Kleopatra Dreams Beach, Altın ödülü My Home Apart, ‘4 Yıldız’ kategorisinde Bronz ödülü Goldcity Otel, Gümüş ödülü Riviera Otel,  Altın ödülü Riviera Apart Otel, ‘4+ Yıldız’ kategorisinde Bronz ödülü Kaya Side, Gümüş ödülü Turquoise Resort, Altın ödülü Melas Resort,  ‘5 Yıldız’ kategorisinde Altın ödülü Commodore Elite Suites tesisleri aldı.

Mariam Sabrie
Mariam Sabrie
Nina Hornewall
Nina Hornewall
Atilla Öztürk
Atilla Öztürk